Udfordringer i foodservice-branchen
Foodservice-branchen er hektisk, og forventningerne til hygiejne, bæredygtighed og gæsternes oplevelse er højere end nogensinde. Restauratører ved, at jo mere problemfri servicen er, desto mere tilfreds bliver gæsten – og dermed opnås der også større succes for virksomheden.
Men det daglige pres kan gøre det svært at bruge tid og ressourcer på at gøre forretningen bedre. Faktisk viser en undersøgelse, at:
- 77 % af restaurantmedarbejdere er enige i, at afbrydelser i servicen påvirker gæsteoplevelsen, og
- 3 ud af 4 køkkenmedarbejdere ville være gladere, hvis der var mere orden på arbejdspladsen.1
For mange restauratører kan disse udfordringer overbelaste en allerede travl hverdag.
Tork Workflow for Restauranter
Derfor har Tork, et Essity-mærke og global leder inden for professionel hygiejne, lanceret Tork WorkflowTM for Restauranter, en ekspertkonsultation designet til at forbedre oplevelsen for både gæster og personale, maksimere operationel effektivitet og sikre et hygiejnisk miljø i hele restauranten.
Tork Workflow for Restauranter sikrer ikke kun, at personalet har de nødvendige hygiejneredskaber. Den hjælper også restauratørerne til at opdage nye måder at forbedre personalefastholdelsen på, spare omkostninger og gøre mere med mindre i hele restauranten. Hvad end det er front of house blandt gæsterne, back of house i køkkenet eller på toiletterne.
Er ønsket for eksempel at spare personaletid på genopfyldninger af dispensere, og spare penge ved at reducere affald? Så er dispensersystemer fra Tork en god løsning. De har en høj kapacitet, som reducerer hyppigheden af genopfyldninger, og de hjælper dig med at reducere forbruget af produkter som sæbe, servietter mm.
Tork Workflow for Restauranter Guide er også tilgængelig til at downloade, og den indeholder tips baseret på mere end 50 års ekspertise inden for hygiejnestyring.
Det er et udfordrende miljø, og restauranter har brug for støtte for at opfylde gæsternes forventninger. Tork Workflow for Restauranter sætter denne hjælp på menuen.
“Dagens restauranter er under mere pres end nogensinde for at levere en fejlfri og differentierende oplevelse. Alt for ofte overses vigtige aspekter af arbejdsgangen. Vi tilbyder ekspertise inden for dette for at hjælpe med at finde disse huller, så vores kunder kan gøre det, de gør bedst,” forklarer Dotti Haynes, Marketingdirektør, Kundesegment HoReCa.
For mere information:
https://www.tork.dk/restaurantworkflow
Om Tork
Mærket Tork tilbyder professionelle hygiejneprodukter og tjenester til kunder over hele verden, herunder restauranter, sundhedsfaciliteter, kontorer, skoler og industrier. Vores produkter omfatter dispensere, papirhåndklæder, toiletpapir, sæbe, servietter, klude og også softwareløsninger til datadrevet rengøring. Gennem ekspertise inden for hygiejne, funktionelt design og bæredygtighed er Tork blevet en markedsleder, der støtter kunder i at tænke fremad, så de altid er klar til forretning. Tork er et globalt mærke under Essity og en dedikeret samarbejdspartner for kunder i over 110 lande. For at følge med de seneste nyheder og innovationer, besøg venligst https://www.tork.dk/restaurantworkflow
Om Essity
Essity er en førende global hygiejne- og sundhedsvirksomhed. Vi er dedikeret til at forbedre trivsel gennem vores produkter og tjenester. Salg udføres i cirka 150 lande under de førende globale mærker TENA og Tork samt andre stærke mærker som Actimove, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic,Vinda og Zewa. Essity har omkring 48.000 medarbejdere. Nettosalg i 2022 udgjorde cirka SEK 156 mia. (EUR 15 mia.). Virksomhedens hovedsæde ligger i Stockholm, Sverige, og Essity er noteret på Nasdaq Stockholm. Essity bryder grænser for trivsel og bidrager til et sundt, bæredygtigt og cirkulært samfund. Yderligere information findes på www.essity.com.
1 Baseret på tredjeparts markedsundersøgelser i USA og Europa, 2020.